FANDOM

Episode III - Venĝo de la Sith estas 2005 Amerika epopeo spaco opero filmo skribita kaj direktita de George Lucas. Estas la tria kaj lasta transdono de la Stelmilito precuela trilogio kaj steloj Ewan McGregor, Natalie Portman, Hayden Christensen, Ian McDiarmid, Samuel L. Jackson, Christopher Lee, Anthony Daniels, Kenny Baker kaj Frank Oz.

En la filmo, metita tri jaroj post la komenco de la Militoj Clon, la Jedi Knights estas etendantaj trans la galaksio kondukante masivan militon kontraŭ la separatistoj. La Jedi Koncilio servas Jedi Master Obi-Wan Kenobi por forigi la fifama generalo Grievous, gvidanto de la separisma Armeo. Dume, Jedi Knight Anakin Skywalker, aparta de lia malnova mastro, kreskas proksime al Palpatine, la Kanceliero de la Galaksia Respubliko kaj, nekonata al publiko, Sith Sinjoro. Ilia profundigo amikeco minacas la Ordono Jedi, la Respubliko, kaj Anakin mem.

Lucas komencis skribi la skripton antaŭ produktado de Star Wars: Episode II - Atako de ilin Klonas komencis. Produktado de Venĝo de la Sith komenciĝis en septembro 2003, filmando en Aŭstralio kun pliaj lokoj en Tajlando, Svisio, Ĉinio, Italio kaj Britio. Venĝo de la Sith premieris sur Majo 15, 2005 ĉe la Festivalo de Cannes, tiam liberigita tutmonde sur majo 19, 2005. La filmo ricevis ĝenerale pozitivajn recenzojn de kritikistoj, precipe en kontrasto kun la miksitaj recenzoj de la antaŭaj du precuelas. Ĝi estas la lasta filmo en la Stelmilito franĉizo por esti distribuita de la 20th Century Fox antaŭ la akiraĵo de Lucasfilm fare de The Walt Disney Company en 2012.

Venĝo de la Sith rompis plurajn giĉeto rekordojn dum ĝia komenca semajno kaj daŭriĝis por gajni pli ol $ 848 milionoj en ĉiuj, igante ĝin la tria plej alta-taquillera filmo en la Star Wars franĉizo, unadjusted por inflacio. Estis la plej alta-taquillera filmo de 2005 en la Usonaj kaj la dua-plej alte-atinganta filmo de 2005 malantaŭ Harry Potter kaj la kaliko de fajro. Segun la 2015, ĝi estas la 46-a plej alta-taquillera filmo. La saga Star Wars daŭrigis kun la liberigo de Star Wars: The Force vekas, la unua transdono de la sekvo trilogio, en 2015.

Dum spaco batalo super la planedo Coruscant inter la Galaksia Respubliko kaj la separatistoj, Jedi Knights Obi-Wan Kenobi kaj Anakin Skywalker konduki misio savi la forrabita Supera Kanceliero Palpatine de separismaj majoro Generalo Grievous. Post infiltri Malbona 'insigno, la Jedi batalo la Sith Sinjoro Grafo Dooku. Obi-Wan estas vundita en la procezo, sed Anakin eventuale submetas Dooku kaj mortigas lin sur Palpatine la instigado. Doloriga fuĝas la batalon-ŝirita transepto, kiu la Jedi kraŝo-tero en Coruscant. Tie, Anakin kunvenas kun lia edzino, Padmé Amidala, kiu rivelas ke ŝi estas graveda. Dum komence ekscitita, Anakin komencas havi profetajn viziojn de Padmé mortante en akuŝo kaj li fariĝas maltrankvila.

Palpatine enoficigas Anakin aliĝi la Jedi Koncilio kiel lia reprezentanto, sed la Konsilio decline Anakin la rango de Jedi Master kaj ordoj lin por spioni Palpatine, kiu malpliigas Anakin fido en la Jedi. Palpatine allogos Anakin kun scio de la malluma flanko de la Forto, inkludante la potenco por "trompi morton", kaj fine rivelas sin kiel la Sith Sinjoro Darth Sidious. Anakin raportoj Palpatine la perfido al Mace Windu, kiu atakas kaj frakasas lin per lia sabro de lumo. Timante ke li perdos Padmé, Anakin intervenas sur Palpatine nome, permesante lin mortigi Windu. Anakin promesas sin al Palpatine, kiu Dubs lin Darth Vader.

Palpatine elsendas ordo por la clon troopers mortigi sian Jedi majoroj kaj servas Vader kaj legio de klonas mortigi ĉiun en la Jedi Templo. Malgraŭ ilia klonas ŝaltante ilin, Obi-Wan (mortiginte Malbona sur Utapau) kaj Yoda postvivi, kiel faras senatano Bail Organa, kiu travivis klonas mortigas juna Jedi. Vader tiam mortigas la ceterajn separismaj gvidantoj kaŝante sur la vulkana planedo Mustafar, dum Palpatine alparolas la Senato, transformante la Respubliko en la Imperio Galáctico kaj deklarante sin imperiestro por abrumadora aplaŭdoj. Sur Coruscant, Obi-Wan kaj Yoda reveni al la Jedi Templo kaj malkovri Anakin la perfido.

Obi-Wan diras Padmé pri Anakin vico al la malluma flanko. Vojaĝante al Mustafar kun Obi-Wan kiel kaŝpasaĝero, Padmé petas Vader reveni kun ŝi, sed Vader neas. Vader malkovras Obi-Wan kaj akuzas Padmé de perfido, uzante la Forto por sufoki ŝin al senkonscieco. Obi-Wan engaĝiĝas kaj eventuale venkas Vader, prenas lian sabro de lumo, kaj forlasas lin por mortinto la planeda laftorentoj. Reen sur Coruscant, Yoda batalas Palpatine en la Senato; ilia duelo atingas blokiĝo kaj Bail helpas Yoda eskapo. Palpatine sentas ke Vader estas en danĝero kaj ĝi vojaĝas al Mustafar.

Reagrupación kun Yoda, Obi-Wan alportas Padmé al Polis Massa, kie ŝi naskas ĝemelojn, Luko kaj Leia, antaŭ morti. A funebra estas tenita por Padmé sur Naboo. Sur Mustafar, Palpatine malkovras Vader malbone bruligitaj sed ankoraŭ vivas. Post reveni al Coruscant, ĝi rekonstruas Vader kripla korpo kaj kostumojn li en nigra kirasa vestokompleto. Palpatine tiam diras Vader ke Padmé estis mortigita en Vader kolero rompanta kio restas de lia metilernanto la spirito. Kiel Palpatine kaj Vader rigardi la konstruo de la Morto Stelo, Obi-Wan kaj Yoda planon por kaŝi la ĝemeloj de la Sith. Yoda ekzilitaj sin al la planedo Dagobah. Garantiaĵo adoptas Leia kiel sian filinon kaj prenas ŝin al Alderaan, dum Obi-Wan savas Luko sian stepfamily Owen kaj Beru Lars sur Tatooine, kie Obi-Wan intencas gardi Luko ĝis la tempo estas rajto kontesti la Imperio.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki