FANDOM

Episode II - Atako de ilin Klonas estas 2002 Amerika epopeo spaco opero filmo direktita de George Lucas kaj skribita de Lucas kaj Jonatan Hales. Ĝi estas la dua transdono de la Stelmilito precuela trilogio, kaj ĉefroligas Ewan McGregor, Natalie Portman, Hayden Christensen, Ian McDiarmid, Samuel L. Jackson, Christopher Lee, Temuera Morrison, Anthony Daniels, Kenny Baker, kaj Frank Oz.

La filmo enkadriĝas dek jarojn post la okazaĵoj en Star Wars: Episode I - The Phantom Menace. La galaksio estas sur la rando de civila milito. Sub la gvidado de malfidela Jedi nomita Grafo Dooku, miloj da planedaj sistemoj minacis secesii de la Galaksia Respubliko. Kiam aŭtobombo estas farita sur Senatano Padmé Amidala, la antaŭa reĝino de Naboo, Jedi metilernanto Anakin Skywalker estas atribuita al protekti ŝin, dum lia mentoro Obi-Wan Kenobi estas atribuita al enketi la murdo. Anakin, Padmé, kaj Obi-Wan estas tiritaj en la koron de la separismaj teritorioj kaj la komenco de nova minaco al la galaksio, la Klono-Militoj.

Disvolviĝo de Atako de ilin Klonas komenciĝis en marto 2000, post la liberigo de The Phantom Menace. Antaŭ junio 2000, Lucas kaj Hales kompletigis skizon de la skripto kaj ĉeffotarto okazis de junio ĝis septembro 2000. Ĝi estis ĉefe pafita en Fox Studios Aŭstralio en Sydney, Aŭstralio, kun aldonaj bildoj ruliĝitaj en Tunizio, Hispanio kaj Italio. Estis unu el la unuaj filmoj esti pafita tute sur alta difino diĝita 24-kadro sistemo.

La filmo estis publikigita la 16an de majo 2002. Ĝi rikoltis pli recenzojn de kritikistoj ol la unua precuela, kun kritikistoj laŭdantaj la vidaj efektoj, scenoj de ago, kostumaspektigo, John Williams partituron, kaj Ewan McGregor efikeco kiel Obi-Wan Kenobi. La enamiĝo inter Anakin kaj Padmé, la dialogo, certaj aspektoj de la agado, kaj la filmo longaj ekzekuto ĉiuj ricevis kritikojn. La filmo estis financa sukceso; tamen, ĝi ankaŭ iĝis la unua Stelmilito filmo estanta eliraj enspezis en lia jaro de ĵeto, metante nur triono nacie kaj kvara internacie. La filmo estis publikigita sur DVD kaj VHS la 12 de novembro 2002 kaj poste estis publikigita sur Blu-Ray la 16an de septembro 2011. Post Atako de ilin Klonas, la tria kaj lasta filmo de la precuela trilogio, Star Wars: Episode III - Venĝo de la Sith, estis publikigita en 2005

Dek jaroj post la Trade Federation invado de Naboo, la Galaksia Respubliko estas minacita de separismaj movado organizita de iamaj Jedi Master Grafo Dooku. Senatano Padmé Amidala venas al Coruscant por voĉdoni pri decidpropono por krei armeon por asisti la Jedi kontraŭ tiu minaco. Mallarĝe evitante aŭtobombo sur alveno, ŝi estas metita sub la protekto de Jedi Knight Obi-Wan Kenobi kaj lia metilernanto, Anakin Skywalker. La du Jedi malsukcesigi duan provon sur ŝia vivo kaj submetu la murdisto, Zam Wesell, formon-levilo de ŝanĝoj kiuj baldaŭ estas mortigita fare de ŝia malavareco ĉasistoj kliento antaŭ ol ŝi povas riveli sian identecon. La Jedi Koncilio asignas Obi-Wan identigi kaj kapti la premiĉasisto, dum Anakin estas atribuita eskorti Padmé reen al Naboo, kie la du enamiĝas.

Obi-Wan enketo kondukas lin al la fora oceano planedo Kamino, ĝi kie malkovras armeon de klonoj estas produktita por la Respubliko, kun cazarrecompensas Jango Fett funkciante kiel ilia genetika ŝablono. Obi-Wan deduktas Jango esti la premiĉasisto li serĉas, kaj sekvas lin kaj lian klonon filo Boba, al la dezerto planedo Geonosis tra autodirigido signostango metita sur ilian ŝipon, la Slave I. Dume, Anakin iĝas ĝenis premoniciones de lia patrino, Shmi, en doloro, kaj vojaĝas al Tatooine kun Padmé savi ŝin. Ili renkontas Owen Lars, Anakin la hermanastro kaj filo de Shmi nova edzo, Cliegg Lars. Cliegg diras Anakin ke Shmi estis kidnapita fare Tusken Raiders semajnoj antaŭe kaj verŝajne mortinta. Kialigita trovi ŝin, Anakin aventure eksteren kaj, trovante la Tusken kampadejo, ĝi lokas Shmi, mortante de torturo ĉe la manoj de la Tuskens. Ŝi mortas en Anakin brakoj. Anakin, enfurecido, buĉas la Tuskens kaj revenas al la Lars loĝejo kun Shmi korpon. Post malkaŝi sian faron al Padmé, Anakin diras ke li volas malhelpi morton.

Sur Geonosis, Obi-Wan malkovras separismaj renkontiĝo gvidita fare Grafo Dooku, kiu Obi-Wan lernas havis rajtigita Padmé murdo kaj disvolvas batalo droide batalantaj Trade Federation vicreĝo Nute Gunray. Obi-Wan transdonas liajn trovojn al Anakin elsendi al la Konsilo Jedi, sed estas kaptita mez-transdono. Kun scio de la Droid armeo Supera Kanceliero Palpatine estas voĉdonita kriz potencojn sendi ilin klonas en batalo. Anakin kaj Padmé vojaĝo al Geonosis al elliberigi al Obi-Wan, sed ankaŭ kaptis. La tri estas mortkondamnita, sed estas poste savita de bataliono de Jedi kaj klono troopers gvidata de Mace Windu kaj Yoda; Jango Fett estas mortigita fare Maza dum la rekupero. Kiel la klono kaj Droid armeoj batalo, Obi-Wan kaj Anakin detranĉo Dooku, kaj la tri okupiĝas pri sabro de lumo batalo. Dooku superfortas Obi-Wan kaj Anakin, sed tiam Yoda alvenas kaj engaĝas la Grafo en duelo. Trovante li estas nekapabla venki Yoda, Dooku fuĝas. Alveninte al Coruscant, li liveras skizojn por superarma al sia Sith mastro, Darth Sidious, kiu konfirmas ke ĉiu tuj kiel planita. Kiel la Jedi serioze agnoski la komenco de la Militoj Clon, Anakin estas agordis kun robota brako kaj sekrete geedziĝas Padmé sur Naboo, kun C-3PO kaj R2-D2 kiel siajn atestantojn.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki